ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!
Ми виражаємо Вам велику вдячність за вибір обладнання TOB “Енергомережі України” та гарантуємо високу якість і бездоганне функціонування даного виробу при дотриманні правил користування. Ми зробили все можливе, щоб даний виріб відповідав Вашим потребам, а якість – кращим світовим зразкам.
Щоб уникнути непорозумінь, переконливо просимо Вас досконало ознайомитись з правилами експлуатації та рекомендаціями виробника, що прописані в паспорті обладнання, умовами сервісного гарантійного обслуговування і перевірити наявність усієї необхідної інформації у гарантійному зобов'язанні. Будь ласка, зберігайте впродовж терміну користування обладнання папери, а саме: товарний чек, касовий чек, гарантійний талон, який є невід’ємною частиною даного документу.
У випадку виявлення недоліків виробу, компанія “Енергомережі України” приймає на себе зобов'язання по задоволенню вимог споживача, встановлених чинним законодавством України. Протягом гарантійного періоду компанія “Енергомережі України” безкоштовно усуне будь-які дефекти, які виникли не з вини користувача. Однак компанія “Енергомережі України” залишає за собою право відмовити у безкоштовному сервісному гарантійному обслуговуванні у випадках недотримання викладених нижче умов гарантії. Всі умови гарантії діють у рамках Закону України «Про захист прав споживачів» і регулюються чинним законодавством України.
УВАГА! Обмін товару можливий тільки протягом 14 днів за умови повного збереження товарного виду та комплектації, паспорту та упаковки, а також за наявності розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром (ст.9 Закону України “Про захист прав споживачів”).
УМОВИ ГАРАНТІЇ
- Гарантія дійсна тільки при наявності Гарантійного талона, заповненого чітко і правильно. (Додаток 2) “Енергомережі України” залишає за собою право відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні та/або заміні дефектних вузлів, якщо не буде пред'явлений Гарантійний талон, або якщо розміщена в ньому інформація буде неповною чи нерозбірливою.
- Гарантія не дає права на відшкодування і покриття непрямих збитків, до яких призвів вихід з ладу обладнання.
- Гарантія недійсна, якщо буде змінено, витерто, видалено чи буде нерозбірливим типовий чи серійний номер на виробі чи/або його комплектуючих вузлах.
- Гарантія не розповсюджується на:
- періодичне обслуговування і ремонт чи заміну частин у зв'язку з їх природним зносом;
- будь-які адаптації та зміни з метою вдосконалення і розширення звичайної області використання виробу;
- при порушенні пломби виробу / відкриття корпусу без дозволу компанії “Енергомережі України”. Окрім випадку письмової згоди компанії «Енергомережі України» і надання дозволу на розкриття обладнання без втрати гарантії. Додаток 3.
- Неправильний монтаж або введення в експлуатацію; Наприклад, неправильне підключення полюсів постійного або змінного струму, нещільне підключення полюсів постійного або змінного струму, що призводить до пошкодження обладнання.
- Недотримання інструкції з експлуатації, інструкції з монтажу та правил обслуговування
- Несанкціоновані модифікації, зміни або спроби ремонту
- Неправильне використання або невідповідна експлуатація
- Недотримання діючих правил безпеки
- збиток в результаті неправильної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись цим:
- використання обладнання не за призначенням чи не у відповідності з Паспортом обладнання;
- установки чи експлуатація виробу не у відповідності з діючими технічними стандартами і нормами безпеки;
- нещасні випадки (форс мажор): удар блискавки, перенапруга, затоплення, підтоплення, пожежу, буря неправильну або недостатню вентиляцію та інші причини, що знаходяться поза зоною контролю виробника.
Ми залишаємо за собою право відмовити в безкоштовному (гарантійному) ремонті у разі виявлення наступних умов:
- були порушені вимоги що до номінальних струмів заряду/розряду батарей вказаних в офіційних джерелах. (сайти виробників);
- виріб має ознаки самостійно проведеного ремонту;
- механічні пошкодження;
- забруднення пилом, що призвело до порушень в роботі обладнання, або виходу його з ладу;
- пошкодження, викликані попаданням у середину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших зовнішніх факторів;
- пошкодження, викликані застосуванням неліцензійного програмного забезпечення, самостійне неналежне оновлення програмного забезпеченні;
- інвертор експлуатувався з батареєю яка не має Українських або Європейських сертифікатів відповідності;
Питання гарантійного обслуговування розглядаються спеціалістом сервіс-центру тільки після того, як покупець чітко, письмово сформулює ознаки несправності виробу.
У випадку неможливості ремонту виробу протягом 14 днів виробник залишає за собою право заміни несправного обладнання або його складових аналогічними, без погіршення експлуатаційних характеристик.
Таблиця 1.
Виробник | Опис | Гарантія, років | Розширена гарантія від виробника*, років | Повна гарантія, років |
DEYE | Мережевий інвертор, пристрій моніторингу |
3 |
2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
DEYE | Батарея/BMS: BOS-G*, HV750V*, SE-G5.1PRO, SE-G5.1Pro-B, SE-G5.3. | 5 | 5 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток1) | 10 |
DEYE | Батарея/BMS: RW-L2.5, RW-M5.3 PRO, RW-M5.3. | 3 | 2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
DEYE | Кронштейни, вентилятори, система охолодження, система моніторингу | 2 | 0 | 2 |
DEYE | Мікроінвертор 0.3~2кВт | 5 | 5 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 10 |
DEYE |
SUN-(3-6)K-SG04LP1-EU SUN-(3.6-6)K-SG03LP1-EU SUN-(3.6- 6)K-SG03LP1-EU-AM2-P1 SUN-(3.6-8)K-SG05LP1-EU SUN-(7.6-8)K-SG01LP1-EU SUN-(5-8)K-SG02LP1-EU-AM2 SUN-(10-12)K-SG02LP1-EU-AM3 SUN-(12-16)K-SG01LP1-EU SUN-(5-12)K-SG04LP3-EU SUN-(5-12)K-SG05LP3 -EU-AM2 SUN-(5-25)K-SG01HP3-EU-AM2 SUN-(29.9-35)K-SG01HP3-EU-BM3 SUN-(40-50)K-SG01HP3-EU-BM4 |
5 | 5 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 10 |
SUMRY | Інвертор | 3 | 0 | 3 |
КSTAR | BluE-S 3680D/5000D/6000D, E10KT, BluE-PACK5.1. | 3 | 2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
GROWATT | Інвертор | 3 | 2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
Dyness | Батарея | 3 | 7 (при умові онлайн моніторингу, реєстрації на сайті виробника http://www.dyness-tech.com.cn/sign.html і погодженні виробника) | 10 |
Sunjetpower | Батарея | 3 | 2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
GSL ENERGY | Батарея | 7 | 3 (при умові реєстрації на https://www.gsl-energy.com і онлайн моніторингу) | 10 |
PowerMr | Батарея Gel/AGM | 0.5 | 0 | 0.5 |
PowerMr | Батарея LiFePo4 | 3 | 2 (при умові реєстрації і онлайн моніторингу. Додаток 1) | 5 |
Revention | Батарея | 5 | 0 | 5 |
*розширена гарантія від виробника. Компанія виробник гарантує що пристрої (батареї) зберігають сімдесят відсотків (70%) номінальної енергії протягом десяти (10) років з дати початку гарантії або мінімальної продуктивності енергії, розрахованої з дати початку гарантії, залежно від того, що настане раніше. Термін «Номінальна енергія» тут означає початкову номінальну енергію продуктів, надруковану на етикетці пристрою. Умови вимірювання ємності: Температура навколишнього середовища -5~+30°С, Початкова температура батареї від BMS -25~+30°. Спосіб заряду/розряду: Заряд: 0.2 C, Розряд: 0.2 C.
Після закінчення гарантійного періоду, компанія проводить платне обслуговування, яке може включати в себе (заміну, модернізацію, профілактику, оновлення програмного забезпечення і ремонт). На післягарантійне обслуговування діє обмежена гарантія.
Компанія "Енергомережі України" надає розширену гарантію після реєстрації (Додаток 1) і у випадку:
- обладнання встановлено відповідно до норм і правил використання обладнання запропонованого виробником продукції.
- технологічні відстані і умови використання і встановлення обладнання виконані відповідно до креслень і рекомендацій наведених в посібниках користувача відповідного обладнання.
- Система встановлена і налагоджена спеціалістами, що пройшли акредитацію і мають допуск до роботи з відповідним обладнанням.
- Інженери компанії "Енергомережі України" мають онлайн доступ до системи користувача з метою моніторингу і своєчасної діагностики обладнання у разі його некоректної роботи.
- Відповідно до норм використання систем зберігання енергії показник DOD є досяжним при забезпеченні струму заряду/розряду системи 0.1С-0.2С відповідно до вимог виробника і при температурі оточуючого середовища 20 - 25°C. Вологість повітря на рівні 30-60% без утворення конденсату.
- Системи автоматичного захисту (постійний струм / змінний струм) розраховані і встановлені відповідно до рекомендацій інженерів компанії "Енергомережі України".
- Конфігурація СЕС зроблена інженерами компанії «Енергомережі України» і її налаштування не змінюються без узгодження з інженерами.
- Оточуюче середовище без наявності в повітрі агресивних і корозійних речовин.
Порушення вищезазначених умов надання гарантії може бути причиною відмови в гарантійному обслуговуванні.
Сервісний відділ компанії Solarverse здійснює гарантійне і післягарантійне обслуговування обладнання і побудованих нами систем «під ключ». У своїй діяльності ми керуємося законодавством в області захисту справ споживачів і намагаємося надати найкращий сервіс для наших клієнтів і партнерів.
В залежності від виробника, гарантійний термін складає від 12 до 60 місяців. Термін гарантії вказаний у технічному паспорті виробника.
Ми гарантуємо ремонт у максимально короткі строки. Зазвичай вони складають до 10 робочих днів.
Якщо Ви звернулися по гарантії, Вам буде необхідно надати гарантійний талон або накладну, товар в повній комплектації та упаковці для транспортування обладнання.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку порушення правил експлуатації обладнання Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні.
Для клієнтів, які замовили у нас сонячну електростанцію «під ключ» існує послуга Тимчасової заміни. Якщо інвертор або інша складова станції починає працювати некоректно, ми за вашим бажанням, надамо підмінне обладнання на час ремонту, щоб Ваша станція продовжувала працювати задля підтримки Вашої енергетичної незалежності.
У разі виникнення гарантійного випадку, Вам необхідно проінформувати сервісний відділ нашої компанії за телефоном – 0800334074, 0671752498 або заповнити форму нижче і ми зв’яжемось з Вами протягом робочого дня.